Hjælp-center
Kontakt os nu
Live support
Vores live support er online 24/7. Hvis du har brug for hurtig hjælp, skal du ikke tøve med at bruge Live Chat.
Kom i kontakt
Ofte stillede spørgsmål:
Få mere at vide om igitems:
igitems
Alternativ 1: Levering i spillet
Denne leveringsmetode henviser til en personlig handel, der foregår i spillets økosystem. Sælgeren mødes med din figur for at levere dig valutaen i spillet.

Vær opmærksom på følgende:
  • Forskelle i tidszoner
  • Forskelle mellem servere og regioner
  • Uanset omstændighederne må du aldrig returnere valuta, guld osv. til sælgerens karakter efter levering. Hvis sælgeren beder dig om at gøre det, skal du oprette et skærmbillede og sende det til vores kundeservice.
Alternativ 2: Levering i spillets postkasse.
Nogle sælgere på igitems kan vælge at levere valuta til din postkasse i spillet. En sådan metode fungerer godt med en del onlinespil. Normalt bliver mindre ordrer opfyldt på denne måde, da der ikke kræves nogen koordinering i spillet mellem sælger og køber.
Garanteret sikkerhed:
Vi er fortsat det sikreste sted at købe og sælge in-game valutaer. Vores PlayerProtection-system sikrer dig en dejlig handelsoplevelse eller dine penge tilbage.

Bedste priser:
Hos igitems giver vi dig et bredt spektrum af sælgere og valutamarkedspladser. Som et resultat heraf hjælper konkurrencen mellem sælgerne os med at opnå de laveste priser, der kan opnås.

Hurtig og pålidelig levering:
På igitems spiller brugeroplevelsen den vigtigste rolle. Derfor lægger vi vægt på leveringshastighed, så du kan modtage din in-game valuta hurtigst muligt. Hver ordre har en estimeret levering, der er beregnet ud fra sælgerens tidligere gennemførte ordrer.
Hver salgsvare har en cirka-leveringstid, der angiver, hvornår du kan forvente, at sælgeren leverer. Dette tal er beregnet på baggrund af sælgerens tidligere leverancer. Sælgerne fastsætter også en garanteret leveringstid. Hvis de er løbet tør for tid, er du berettiget til en tilbagebetaling under igitems' PayerProtection-plan.