Final Fantasy XIV Online
FFXIV-konti - markedsplads for Final Fantasy XIV-konti

FFXIV-konti - markedsplads for Final Fantasy XIV-konti

Dyk ned i Eorzea med en stærk FFXIV-konto.

Førende brugeroplevelse

Vi tilbyder den mest behagelige virtuelle gode handelsoplevelse, der findes.

Vores funktioner
Discover our user-centric approach that cares for both Buyers and Sellers
Hurtig levering

Glem alt om at vente. Over 90 % af ordrerne bliver udført inden for få sekunder.

Beskyttelse af handel

Vi tilbyder det sikreste handelsmiljø. Køb og sælg uden bekymringer.

Politik for tilbagebetaling

Vores købere får altid deres bestilte varer eller deres penge tilbage.

24/7 live support

Leder du efter hjælp? Kontakt os når som helst; vi er her for at hjælpe.

Community Trust
We listen to our customers' feedback for constant user-centric improvement and our community loves us for this approach

Hvis du ønsker at købe en FFXIV-konto, skal du vide, at der både findes billige nye konti og Level 50-60-konti til en god pris. Uanset hvilken server eller klasse spillerne foretrækker, har sælgerne på igitems dem alle. De FFXIV-konti til salg, der tilbydes fra vores velrenommerede side, kommer direkte fra professionelle gamere, der har spillet siden før de fleste mennesker...

Hvorfor købe en Final Fantasy XIV-konto?

Final Fantasy XIV er et af de bedste MMORPG'er til dato, og det kræver, at du investerer din tid og energi. For at få succes i dette spil skal du ikke bare have masser af tålmodighed, men også arbejde hårdt. Grinden kan blive ret kedelig, og du kender sikkert allerede smerten ved at bruge timer bare for at nå det næste niveau. Hvis du er den type spiller, der ønsker power-ups hurtigt med minimal indsats, kan du heldigvis undgå alt besværet ved at få en konto af høj kvalitet, der allerede er blevet grundigt udviklet af en anden, og det bør du også!

Final Fantasy-konti

I Final Fantasy XIV er der mange måder at optjene erfaring på. Nogle af de mest almindelige er at gennemføre quests og dungeons samt at samle genstande fra monstre eller kister. Dette hjælper med at rangere din karakter højere på ens Job Board, så de kan lære nye evner i et hurtigere tempo. En anden måde er ved at deltage med andre gennem FATEs, løbe Palace of the Dead og meget mere. Rouletter kan endda give op til 90% af det, du skal bruge for at komme op på næste niveau. Hvis spillerne hviler sig i bestemte områder som f.eks. helligdomme, får deres karakter nogle ekstra point kaldet "hvile-XP", som kan hjælpe med at fremskynde leveling-hastigheden yderligere.

Progressionssystemet er avanceret og kompliceret. Du kan mestre alt på en enkelt karakter, men det ville tage enormt lang tid, hvis du udelukkende gjorde det med den ene build. At købe konti fra spillere, der allerede har udviklet dem, kan ikke kun være praktisk, men også spare penge ved at reducere avancementsomkostningerne.

Hvordan opretter man en karakter i Final Fantasy XIV?

Karakterskabelsesprocessen i Final Fantasy XIV er meget omfattende og kan være meget sjov. Du kan skabe din perfekte avatar fra top til tå, vælge klasse, race, køn, klantilhørsforhold, fødselsdag samt hvilken by, du vil starte i, som bestemmes af din valgte klasse. Det sidste skridt, før du starter spillet, har dog været meget omdiskuteret: Hvilken server vil du have? Der er alle mulige forskellige verdener derude, som tilbyder unikke oplevelser, så lidt research kan være praktisk.

I øjeblikket er der seks spilbare racer, men to nye, Viera og Hrothgar, vil blive tilføjet i Shadowbringers. De nuværende tilgængelige racer inkluderer menneskelignende Hyur, høje og stolte Elezen, Lalafell med ungdommeligt udseende, Miqo'te, der har ører/haler som katte, loyale Roegadyn med muskuløse kroppe og antropomorfe Au Ra med horn.

Der er ni klasser at vælge imellem:

  • Arkanisten er en alsidig magiker, der kan styrke sine allierede og skade fjender med besværgelser, forbandelser eller bare ved at manipulere slagmarken. De har to specialiseringsveje - den ene er destruktiv, hvor de fokuserer på at gøre skade, og den anden kaster støttende færdigheder.
  • Bueskytten er den, der uddeler skade på afstand. Han skyder fjender med sin bue, og når han når level 30, kan han specialisere sig til en bard, der har sange til at styrke allierede eller slå til langt væk fra.
  • Tryllekunstnere bruger deres tryllestave og stokke til at bekæmpe elementerne, mens de bærer rustninger af stof. De bliver mere magtfulde, når de stiger i niveau i kamp; en Conjurer specialiserer sig til en White Mage efter at have nået niveau 30.
  • Gladiatoren er den mest beskyttende mulighed, der er til rådighed. Det er en kampdygtig ridder, der bruger sværd og skjold. På niveau 30 kan du vælge mellem to forskellige specialiseringer: paladin eller korsfarer.
  • Lancers er nærkæmpere, der bruger stavvåben til at angribe fra tæt hold. De har en høj bevægelseshastighed, så de konstant kan bevæge sig gennem slagmarken, mens de uddeler store mængder skade med enkeltangreb eller AoE-evner.
  • Marauder er en tung, tohåndet kæmper, der dræber sine fjender med økser. Når de når 30, kan maraudere blive krigere, der spiller rollen som en offensiv tank.
  • Pugilister er smidige duellanter, der bærer læderrustning og bruger deres næver til at angribe fjender. De kan specialisere sig til munke, der fokuserer mere på smidighed end styrke med evnen til at forsvare sig.
  • Skurke er meget snu snigmordere, der bruger bedrag, dolke og gift til at eliminere mål. De kan også være ninjaer, hvilket giver dem en endnu større evne til at gemme sig i skyggerne og hurtigt tage liv med overraskelsesangreb.
  • En Thaumaturge er en specialist i mørkets kunst, som uddeler store mængder elementarskade. De bærer rustninger af stof og specialiserer sig senere i Black Mages. De excellerer i crowd control og i at skade flere fjender på samme tid.

Hvad bestemmer priserne på Final Fantasy XIV-konti?

Værdien af en Final Fantasy XIV-konto bestemmes ikke kun af dens pris. Når det er sagt, så lad os se på, hvilke kriterier der påvirker værdien af en FF14-konto. For at finde ud af, hvor meget en konto er værd, skal du i det mindste tjekke disse fire ting: Mængden af Gil, niveau og antal Disciple War/Magic/Hand Land, Item Level (som kan ses i spillet på en genstands tooltip, når man holder musen over dens ikoner), Inventory Contents og In-game Items med høj efterspørgsel på markedspladser som Auction House. Jo bedre eller højere disse er, jo højere er værdien af kontoen. Når alt andet er lige, er nogle spillere villige til at betale en højere pris, bare fordi figurernes udseende ser fantastisk eller unikt ud.

FFXIV: A Realm Reborn - et imponerende comeback

I 2010 var FFXIV en synkende skude. Spillet var plaget af voldsom utilfredshed blandt spillerne og mangel på indhold. Dets abonnementsniveauer styrtdykkede mod en million spillere efter den katastrofale lancering, og holdet bag havde ingen idé om, hvordan de skulle få dem tilbage. Men det ændrede sig i 2013, da et nyt team overtog udviklingen og lavede spillet helt om. Resultatet var Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, en helt ny og forbedret version af spillet, der genvandt spillernes tillid og høstede stor anerkendelse fra anmelderne.

Den nye udvidelse bragte en række nye mekanikker, der ville revitalisere MMO'ens spillerbase. En af disse er Job System, som introducerede ideen om, at klasser er adskilt fra din karakters niveau og rolle. Enhver spiller kunne gruppere sig med hvem som helst og skifte rolle på farten uden at skabe en separat karakter eller ofre sin nuværende.

Udvidelsen indeholdt også niveausynkronisering, som gjorde det muligt for spillere på højt niveau midlertidigt at reducere deres stats og kræfter, så spillere på lavere niveauer kunne slutte sig til deres grupper og opleve spillet på mere lige vilkår. Det gav dem mulighed for at stige i niveau uden at bekymre sig om at blive udslettet af monstre, der var højere end deres niveau.

Det blev senere annonceret, at serverne til FFXIV ville blive konsolideret til én megaserver, så alle spillere fra alle regioner kunne spille sammen på lige fod.

FFXIV: A Realm Reborn indeholdt mange nye funktioner, der tilføjede indhold og forfinede eksisterende mekanikker. Et fuldstændig revideret kampsystem, nye genstande og opskrifter til indsamling og FATE'er gav spillerne dynamiske begivenheder, der fik dem til at føle sig som en del af en levende verden. Det hele var utroligt ambitiøst, og det virkede.

Hvad var egentlig årsagen til denne vending? Der er flere grunde, men nogle af de vigtigste er at tilføje nyt indhold regelmæssigt, et mere engagerende kampsystem og nyligt implementerede funktioner som Armoury System.

Den bedste måde at forklare, hvor vigtige de regelmæssige indholdsopdateringer var, er at sammenligne FFXIV 1.0 og A Realm Reborn. I 1.0 var spillerne nødt til at vente i månedsvis på nyt indhold, hvilket kun gjorde dem endnu mere frustrerede på grund af den store mangel på ting, de kunne lave i spillet. Mange brugte deres fritid på at sælge uønskede ting fra deres lager med tab, bare så de kunne få lidt Gil til andre aktiviteter eller crafting-opskrifter.

På den anden side var A Realm Reborn helt anderledes i sin udgivelsesplan. Fra dag ét blev der udgivet patches hver anden uge med nye quests og dungeons, hvilket betød, at spillerne altid havde noget at lave. Der udgives patches hver måned med nyt indhold, lige fra historiequests til dungeons og endda særlige begivenheder som Moonfire Faire. På grund af disse opdateringer blev spillerne opmuntret til at spille spillet konstant.

A Realm Reborn rakte også ud til sin allerede eksisterende spillerbase ved konstant at tilføje nyt endgame-indhold, som de kunne tage del i. Udviklerne gjorde et fantastisk stykke arbejde med dette: Ikke alene giver disse instanser udfordringer og sjovt gameplay, som en gruppe på 24 personer kan have, men de har også chancen for at få sjældne genstande.

En anden fantastisk funktion, som udviklerne implementerede, var Armoury System. Det gav spillerne mulighed for at skifte job, når de havde lyst, uden at slette deres nuværende karakter og lave en ny; det eneste, de skulle gøre, var at have mindst ét relikvie (en genstand, der er specifik for hvert job).

Det var fantastisk for spillere, der tidligere var nødt til at slette deres karakter og starte forfra, hver gang de ville prøve at spille som en anden klasse. Men det gavnede også udviklerne på to måder: For det første var der mindre rod på hver server, fordi spillerne ikke startede fra level 1, hver gang de oprettede en ny karakter, hvilket betød, at det blev lettere at finde grupper; for det andet kunne folk nu logge ind på enhver af deres karakterer på level 50 og straks begynde at raide eller lave dungeons, hvilket tilføjede meget mere variation i spillet.

Som tidligere nævnt var A Realm Reborn Square Enix' chance for at gøre comeback - og de leverede varen. Udviklerne tog al feedback fra spillerne i betragtning, når de lavede ændringer til spillet, hvilket hjalp med at holde fællesskabet glad, da folk vidste, at deres meninger blev hørt. Dette forhold til fans inspirerede også dem, der oprindeligt ikke var solgt på ideen om at genoplive Final Fantasy XIV - om noget gjorde det dem mere begejstrede for, hvad der ville komme efter lanceringen, især med hvor hurtigt udviklerne arbejdede på at producere nyt indhold.

Ud over dette tilføjede A Realm Reborn også et par sidste detaljer, som fremhævede dets unikke smag. For det første er der æstetik som frodig vegetation eller klippefyldte områder, der omgiver hver bystat eller by. For det andet havde det en iørefaldende temasang, som spillerne nynnede til, selv når de ikke spillede spillet. Endelig er der kælet meget for detaljerne i mellemsekvenserne og personernes dialog, hvilket giver spillet en følelse af høj produktionsværdi.

A Realm Reborn var ikke kun en succes, fordi det genoplivede et upopulært spil - det var en succes, fordi det gjorde det, samtidig med at det forblev tro mod sin egen identitet. Det forsøgte ikke at være noget, det ikke var, og det vandt både nye og gamle spilleres hjerter. Resultatet er et blomstrende fællesskab, der fortsætter med at vokse for hver større opdatering.

Ønsker du at sælge FFXIV-konti?

Der er mange grunde til, at folk ønsker at sælge deres FFXIV-konti. Den mest almindelige er - fordi den simpelthen ikke bliver brugt. Hvis du ikke kommer til at spille spillet længere, eller du har besluttet dig for at oprette/anskaffe en ny FFXIV-konto og droppe den gamle, er det bedst at sælge din konto og få nogle af dine penge tilbage. Du kan også bruge pengene til at købe andre ting, såsom Gil, skins, kostumer, mounts og meget mere til din nye FFXIV-konto.

igitems modtager mange spørgsmål om, hvorvidt det er sikkert at sælge sin FFXIV-konto online. Svaret er ja. At sælge sine digitale skatte for rigtige penge bliver mere og mere populært i disse dage. Alligevel er folk stadig forsigtige med at gøre det selv, fordi de ikke ved, hvor de kan gøre det sikkert. Det forstår vi godt! Den gode nyhed er, at du er kommet til det rette sted, hvis sikkerhed er din førsteprioritet, når du sælger en FFXIV-konto online. iGitems tilbyder en hurtig verificeringsproces, 24/7 live chat-support og hurtig betaling til sælgere, når transaktionen er gennemført.

Så hvad venter du på? Sælg din FFXIV-konto nu, og bliv betalt hurtigt og nemt via vores markedsplads. Husk, at iGitems er den sikreste måde at købe og sælge online spilkonti på. Tak, fordi du valgte os som din go-to-kilde til alt, hvad der har med FFXIV at gøre!

Ofte stillede spørgsmål:
Få mere at vide om igitems:
igitems
Alternativ 1: Levering i spillet
Denne leveringsmetode henviser til en personlig handel, der foregår i spillets økosystem. Sælgeren mødes med din figur for at levere dig valutaen i spillet.

Vær opmærksom på følgende:
  • Forskelle i tidszoner
  • Forskelle mellem servere og regioner
  • Uanset omstændighederne må du aldrig returnere valuta, guld osv. til sælgerens karakter efter levering. Hvis sælgeren beder dig om at gøre det, skal du oprette et skærmbillede og sende det til vores kundeservice.
Alternativ 2: Levering i spillets postkasse.
Nogle sælgere på igitems kan vælge at levere valuta til din postkasse i spillet. En sådan metode fungerer godt med en del onlinespil. Normalt bliver mindre ordrer opfyldt på denne måde, da der ikke kræves nogen koordinering i spillet mellem sælger og køber.
Garanteret sikkerhed:
Vi er fortsat det sikreste sted at købe og sælge in-game valutaer. Vores PlayerProtection-system sikrer dig en dejlig handelsoplevelse eller dine penge tilbage.

Bedste priser:
Hos igitems giver vi dig et bredt spektrum af sælgere og valutamarkedspladser. Som et resultat heraf hjælper konkurrencen mellem sælgerne os med at opnå de laveste priser, der kan opnås.

Hurtig og pålidelig levering:
På igitems spiller brugeroplevelsen den vigtigste rolle. Derfor lægger vi vægt på leveringshastighed, så du kan modtage din in-game valuta hurtigst muligt. Hver ordre har en estimeret levering, der er beregnet ud fra sælgerens tidligere gennemførte ordrer.
Hver salgsvare har en cirka-leveringstid, der angiver, hvornår du kan forvente, at sælgeren leverer. Dette tal er beregnet på baggrund af sælgerens tidligere leverancer. Sælgerne fastsætter også en garanteret leveringstid. Hvis de er løbet tør for tid, er du berettiget til en tilbagebetaling under igitems' PayerProtection-plan.